Kívánságlista

Splash attack

Játék
7 799 Ft
Bruttó ár

  • Termékazonosító
    200033080
  • Házhoz szállítás
    Nincs raktáron
  • INGYENES szállítás Foxposttal*
  • KISZÁLLÍTÁS 1 NAPON BELÜL*
  • Szaküzletek készletinformációja
  • Nincs készleten
    Részletek
  • Nincs készleten
    Részletek
  • Garancia
    nincs
  • *Vásárolj 10 000 Ft felett és kérd csomagodat Foxpost csomagautomatába most INGYEN!
  • *Ha a termék központi raktárunkban elérhető, abban az esetben a 16:00-ig leadott rendeléseket tudjuk a következő munkanapra teljesíteni. Amennyiben a termék valamelyik boltunkban van készleten, vagy csak külsős raktárból szerezhető be, akkor a 11:00-ig leadott rendeléseket tudjuk a következő munkanapra teljesíteni.

Splash attack ismertető

A JÁTÉK CÉLJA
A játék célja, hogy „ELKAPJUNK”, majd „MEGEGYÜNK” három halat.

ELŐKÉSZÜLETEK
Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.

A JÁTÉK MENETE
Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál „ELKAPNI” egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!
Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: „CSOBBANÁS!”, és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az „elkapott halat” felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült „MEGENNIE”, így már ahhoz a játékoshoz tartozik.
De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az „elkapott” hal visszakerül a játékba.
FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY „CSOBBANÁS!”, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.
FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.

A JÁTÉK VÉGE
A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd „meg is eszik” három halat, amivel megnyeri a játékot.

GYORS JÁTÉK
A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.

Kiemelten fejlesztett készségek:
? memória ? reflex
További tartalom betöltése.

TISZTELT VÁSÁRLÓINK!

Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében!
A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani.
További információk
a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján:
https://nmhh.hu/veglegestorles

QR kód