Információk

Üzleteink és elérhetőségeink
Központi és házhozszállításos elérhetőség
Telefonszám: 06-1-445-1-777

Telefonos ügyintézés

Tárcsázott mellék Mellék száma Hívásfogadás ideje
Általános információk, üzletünk 1-es mellék H-P: 10:00 - 20:00
Sz: 10:00 - 18:00
V: 10:00 - 15:00
Kiszállítással kapcsolatos ügyfélszolgálatunk 2-es mellék H-P: 10:00 - 19:00
Hitelügyintézés 3-as mellék H-P: 10:00 - 16:00
Szervizes ügyintézés 4-es mellék H-P: 10:00 - 19:00

E-mail elérhetőségek

Üzlet:

Információk:

Rendelések:

Ügyfélszolgálat:

Garancia, szerviz:

PC hardver és Mobil ügyfélszolgálat

PC hardver, Mobiltelefon és Tablet-el kapcsolatos kérdéseid megválaszolásában és ügyintézésben ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 10-17 óráig áll rendelkezésedre.

Panorámakép a megújult Váci úti Konzolvilág üzletünkről
Panorámakép a megújult Váci úti üzletünkről

Rendelési információk

Rendelési lehetőségek

Rendelésed leadására többféle lehetőség áll rendelkezésedre.

Webáruházunk segítségével néhány egyszerű kattintással megrendelheted a kiszemelt termékeket. A rendeléshez regisztráció nem szükséges, de számos előnyt biztosít számodra (törzsvásárlói kártya, adatok automatikus kitöltése).

E-mailen keresztül is megrendelheted a kiválasztott termékeket, a következő adatok megadásával:

  • Név
  • Szállítási cím (Irányítószám, település, utca)
  • Telefonszám
  • E-mail cím
  • Rendelt termékek neve, linkje (Pl. FIFA 13 Xbox 360 játék, http://www.konzolvilag.hu/xbox360/fifa-13/8426)
  • Kiszállítás ideje
  • Egyéb üzenet a futárszolgálatnak

Házhozszállítás

A rendelési adatok megadásánál az alábbi ügyintézésre és a pontos kiszállításra vonatkozó információkat érdemes figyelembe venni:

  • Munkanapokon milyen címen tudod átvenni a megrendelt csomagot?
  • Mely általad rendszeresen használt e-mail címre küldhetjük ki a rendelésedhez kapcsolódó e-maileket?
  • Kollégánk milyen telefonszámon tud elérni adategyeztetés céljából?
Futárszolgálati díjaink Budapest Vidék
7 000 Ft alatt 990 Ft 990 Ft
7 000 Ft felett Ingyenes Ingyenes
PC Hardverek esetén 7 000 Ft felett 500 Ft 500 Ft
Mobilok, Tabletek és Televíziók esetén
7 000 Ft felett
500 Ft 500 Ft
  • Utánvételes kiszállítás: a házhoz szállított termékek kifizetése az átvétel után, készpénzzel lehetséges, előreutalásos, bankkártyás és egyéb fizetési módokat nem áll módunkban elfogadni. Felhívjuk figyelmed arra, hogy ÁFA-s számla igényed a megrendelés leadásánál, az "Egyéb, üzenet nekünk" rovatba külön tüntesd fel, utólag nem áll módunkban számlát kiállítani a részedre!
  • A hétköznapokon 16 óráig beérkezett, készleten található termékeket munkatársunk visszajelzését követően leghamarabb a következő munkanapra tudjuk kiszállítani.
  • Az interneten történő rendelés, előrendelés semmilyen kötelezettséggel nem jár, mindaddig, amíg a kiszállítás meg nem történt. A megadott adatok, a rendelés feladásáig bármikor, e-mailben vagy telefonon módosíthatóak.

Csomag visszavételre és szállítására vonatkozó információk

  • Külföldi szállításra nincs lehetőség!
  • Termékek visszavétele csak eredeti csomagolás esetén lehetséges, melynek vételárát tudjuk visszaszolgáltatni, így a visszajuttatással járó szállítási költségeket a vásárló állja.
  • Csomagjainkat Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL), GLS futárszolgálat, PDS futárszolgálat valamint budapesti rendeléseinket a Játék futárszolgálat szállítja ki.

GLS futárszolgálat PDS futárszolgálat
Telefonszám: +3618020265 Telefonszám: 06708662855

Rendeld csomagodat PostaPontra!

Válaszd a PostaPontok egyikét, és rendelj webshopból a több mint 2550 posta, a 125 MOL kút vagy a 47 Csomagautomata egyikébe!

A Csomagautomaták előnyei:

  • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordulsz.
  • Nincs várakozás, rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan hozzáférhető.
  • Nem kell a munkahelyeden vagy otthon átvenned a csomagod.
  • A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPonton éjjel-nappal, a nap 24 órájában átveheted csomagod.
  • SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.

A csomag átvételéhez kérjük, vigye magával személyi igazolványát vagy más személyazonosító okiratát!

Az ország legkiterjedtebb hálózata áll a rendelkezésedre. Válassz egy postát, amely útba esik!

Vásárlás személyesen

Váci úti szaküzletünkben szakértő eladóink bármikor rendelkezésedre állnak, miközben óriási termékkínálatunból válogatsz.

További rendelési információk

  • Viszonteladókat nem szolgálunk ki!
  • Csomagküldési táblázatunk tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.
  • A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.
  • A kiszállítás előtt munkatársunk telefonon vagy e-mailen értesít a rendelésed állapotáról.
  • Az oldalon szereplő árak, termékleírások tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget.
  • Postai úton való kiszállításra nincs lehetőség.
  • Garanciális ügyintézésnél a hibás termékek visszajuttatása és visszajuttatásával járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a garanciához szükséges okmányok:
    • Garanciajegy
    • Nyugta/számla
    • Pontos hibaleírás
    A garanciával kapcsolatos kérdéseket telefononon keresztül vagy e-mailes elérhetőségünkre várjuk, mely lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.
  • Átvételkor a megrendelés összegének kifizetése után, a megrendelő felelőssége a csomagban szereplő tételek futár jelenlétében való ellenőrzése. A csomag átvételét követően a felmerülő hiányosságokról a futár jegyzőkönyvet állít ki, mely után felveszi cégünkkel a kapcsolatot. Utólagos reklamációt hiányzó tétel(ek)re vonatkozóan cégünknek nem áll módjában elfogadni.
  • Előrendelések esetében ügyintéző kollégáink csak a játék közvetlen megjelenése előtt jeleznek vissza a termékek átvételével kapcsolatban. A rendelés leadását követően nincs szükség az ügyintézőnk megerősítésére.
  • A házhozszállítás minden esetben a rendelés során megadott címre történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az emeletre történő feljuttatást, beüzemelést a szolgáltatás nem tartalmazza. Az üzembe helyezésre és egyéb problémákra vonatkozó kérdésekben a termék gyártójának ügyfélszolgálata tud segíteni.

Termékinformációk

Előrendelői ajándékok

A termékeknél feltűntetett előrendelői ajándékok korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. A meghirdetett előrendelői ajándékok megváltoztatásának jogát fenntartjuk.

Konzolvilág exkluzív pecsét A Konzolvilág Exkluzív pecséttel jelölt termékeinket olyan különleges kiadásban vagy előrendelői ajándékkal kínáljuk, melyet kizárólag nálunk tudsz megszerezni.

Garancia

Az általunk forgalmazott konzol alapgépekre 12 hónap gyártói jótállás vonatkozik. Az Xbox 360 konzolokra a Microsoft 2 év világgaranciát vállal, bővebb információkért kérjük látogasd meg a gyártó hivatalos oldalát.

A Microsoft és Razer termékek garanciájának érvényesítéséhez, kérjük őrizd meg azok eredeti csomagolását!

Szoftver vásárlása esetén a "visszatérítés" kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a "garancia" nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, a célnak nem megfelelő használattól, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel ("BUG", fagyás, telepítési problémák stb.), a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak vásárlóink.

A Webshopban forgalmazott mobiltelefon készülékekre és táblagépekre 24 hónap gyártói garancia vonatkozik. Ez alól kivétel az Apple és LG termékek, melyekre 12 hónap gyártói garancia vonatkozik.

A televíziós készülékeinknél a Panasonic típusokra 24 hónap garancia, míg Samsung típusú készülékeinkre 12 hónap gyári garancia érvényes.

Gyártók és forgalmazók elérhetőségei

Gyártó Telefonszám
Microsoft Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 8:00-16:00 között)
+36-80-018-590
Sony Europe Limited Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 11:00-20:00 között)
+36-1-677-7317
Sony garanciális ügyintézés:
(H-CS 9:00-17:00, P 9:00-16:00)
+36-1-456-0690
Electronic Arts Magyar nyelvű ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-505-9550
PlayON Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
E-mail: support@playon.hu
+36-20-242-4706
CNG.HU Kft. ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
CNG Support
Magnew ügyfélszolgálat:
Email: info@magnew.hu
+36-1-422-1388
Logitech ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-777-4853
Steam terméktámogatás:
Steam Support
Reworks Szerviz Kft. (Thrustmaster kormányok):
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
+36-1-340-99-51

További információk

Adatvédelem

A cégünkhöz beérkezett adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag az ügyintézés céljából használjuk fel.

Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvényeknek megfelelően járunk el.

Részletes szabályzatunkat a következő linken érheted el:
Konzolvilág.hu Adatvédelmi Szabályzat

ÁSZF

14 napos elállási jog internetes vásárlás esetén:

Elállási jog fogalma és gyakorlásának feltételei:
Mit tehetünk, ha meggondoltuk magunkat?

Az elállási jog hiánya:
Mikor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

A részletes feltételeket a következő linken érheted el:
Konzolvilág.hu Általános Szerződési Feltételek

Használati információk

Cégadatok

Konzolvilág

Telephely: 1134 Budapest, Váci út 51/A.
Székhely: 1142 Budapest, Szőnyi út 33/A.
Adószám: 23426302-2-42
Cég: RESTART-COMP KFT.
Cégjegyzékszám: 01-09-175279
Cég bejegyezve: 2011. 07. 06.
Központi e-mail: info@konzolvilag.hu
Stat. számjel: 23426302-4741-113-01

Közösségi média és Skype ügyfélszolgálat:

Facebook: Konzolvilág Facebook
Skype Konzolvilág1
Twitter: Konzolvilág Twitter