Információk

Üzleteink és elérhetőségeink
Központi és házhozszállításos elérhetőség
Telefonszám: 06-1-445-1-777

Telefonos ügyintézés

Tárcsázott mellék Mellék száma Hívásfogadás ideje
Általános információk, üzletünk 1-es mellék H-P: 10:00 - 18:00
Kiszállítással kapcsolatos ügyfélszolgálatunk 2-es mellék H-P: 09:00 - 18:00
Hitelügyintézés 3-as mellék H-P: 10:00 - 16:00
Szervizes ügyintézés 4-es mellék H-P: 10:00 - 19:00

Hibás mobiltelefon készülék és táblagép esetén a javítás vagy csere márkaszervizben történik. A szervizek elérhetőségét az alábbi táblázat ismerteti.

Samsung, LG, Huawei, Evolveo, CAT, Alcatel, Lenovo, Asus TeleMax GSM szerviz Kft. 2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/b
http://tmx.hu
Huawei szerviz.huawei.hu
Sony Cordon Electronics Kft. 1045 Budapest, Széchenyi tér 9
06-1-272-0708
http://www.cordongroup.hu
Acer Acer Magyarország
+36-1-555-5200
H-P, 9:00-17:00
Microsoft Üzlet és Szerviz elérhetőségek az alábbi linken:
https://www.microsoft.com/hu-hu/mobile/store-locator-map/
Apple iStyle 1061 Budapest Adrássy út 36
+36-1-453-3939

E-mail elérhetőségek

Üzlet:

Információk:

Rendelések:

Ügyfélszolgálat:

Garancia, szerviz:

PC hardver és Mobil ügyfélszolgálat

PC hardverrel, mobiltelefonokkal és tabletekkel kapcsolatos kérdéseid megválaszolásában és ügyintézésben ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 10-17 óráig áll rendelkezésedre.

Panorámakép a megújult Váci úti Konzolvilág üzletünkről
Panorámakép a Váci úti üzletünkről

Rendelési információk

Rendelési lehetőségek

Rendelésed leadásához többféle lehetőség áll rendelkezésedre.

Webáruházunk segítségével néhány egyszerű kattintással megrendelheted a kiszemelt termékeket. A rendeléshez regisztráció nem szükséges, de számos előnyt biztosít számodra (törzsvásárlói kártya, adatok automatikus kitöltése).

E-mailen keresztül is megrendelheted a kiválasztott termékeket, a következő adatok megadásával:

  • Név
  • Szállítási cím (Irányítószám, település, utca)
  • Telefonszám
  • E-mail cím
  • Rendelt termékek neve, linkje (Pl. FIFA 13 Xbox 360 játék, http://www.konzolvilag.hu/xbox360/fifa-13/8426)
  • Kiszállítás ideje
  • Egyéb üzenet a futárszolgálatnak

Házhozszállítás

A rendelési adatok megadásakor az alábbi információkra fontos figyelned:

  • Munkanapokon milyen címen tudod átvenni a megrendelt csomagot?
  • Mely általad rendszeresen használt e-mail címre küldhetjük ki a rendelésedhez kapcsolódó e-maileket?
  • Kollégánk milyen telefonszámon tud elérni adategyeztetés céljából?
Futárszolgálati díjaink Budapest Vidék
7 000 Ft alatt 500 Ft 500 Ft
7 000 Ft felett Ingyenes Ingyenes
Társasjátékok esetén 7 000 Ft felett 500 Ft 500 Ft
PC hardverek esetén 7 000 Ft felett 500 Ft 500 Ft
Mobilok, Tabletek, Powerbankek és Gamer székek esetén
7 000 Ft felett
500 Ft 500 Ft
  • Utánvételes kiszállítás: a házhoz szállított termékek kifizetése az átvétel után készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges, előreutalásos és egyéb fizetési módokat nem áll módunkban elfogadni. Felhívjuk figyelmed arra, hogy ÁFA-s számla igényed a megrendelés leadásánál, az "Egyéb, üzenet nekünk" rovatba külön tüntesd fel, utólag nem áll módunkban számlát kiállítani a részedre!
  • A hétköznapokon 16 óráig beérkezett, készleten található termékeket munkatársunk visszajelzését követően leghamarabb a következő munkanapra tudjuk kiszállítani.
  • Az interneten történő rendelés, előrendelés semmilyen kötelezettséggel nem jár mindaddig, amíg a kiszállítás meg nem történt. A megadott adatok a rendelés feladásáig bármikor, e-mailben és telefonon, illetve a rendelés véglegesítéséig a Korábbi rendeléseim menüponton keresztül módosíthatóak.

Csomag visszavételre és szállítására vonatkozó információk

  • Külföldi szállításra nincs lehetőség!
  • Termékek visszavétele csak eredeti csomagolás esetén lehetséges, melynek vételárát tudjuk visszaszolgáltatni, így a visszajuttatással járó szállítási költségeket a vásárló állja.
  • Csomagjainkat Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL), GLS futárszolgálat, PDS futárszolgálat szállítja ki.

GLS futárszolgálat
Telefonszám: +3618020265

Pick Pack Pont

Rendeld csomagodat Pick Pack Pontra!

Rendelj webshopunkból, és válaszd az átvételhez a közel 800 Pick Pack Pont egyikét.

A Pick Pack Pontok előnyei:

  • A csomagod útját nyomon követheted a webáruházunk által megadott azonosító kód/csomagszám megadásával a Pick Pack Pont weboldalán keresztül.
  • A csomagod átvételére 7 naptári nap áll a rendelkezésedre.
  • Nem szükséges megadnod a lakcímed vagy munkahelyi címed, csak válaszd ki a hozzád legközelebb lévő átvevőpontot.

A csomag átvételéhez kérjük vidd magaddal a csomagazonosítódat.

Az ország legkiterjedtebb hálózata áll a rendelkezésedre. Válassz egy postát, amely útba esik!

Vásárlás személyesen

Váci úti szaküzletünkben szakértő eladóink bármikor rendelkezésedre állnak, miközben óriási termékkínálatunból válogatsz.

Online bankkártyás fizetés

A digitálisan letölthető termékekre vonatkozó online bankkártyás fizetés általános tájékoztatóját itt találod meg.

További rendelési információk

  • Viszonteladókat nem szolgálunk ki!
  • Csomagküldési táblázatunk tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.
  • A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.
  • A kiszállítás előtt munkatársunk telefonon vagy e-mailen értesít a rendelésed állapotáról.
  • Az oldalon szereplő árak, termékleírások tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget.
  • Garanciális ügyintézésnél a hibás termékek visszajuttatása és visszajuttatásával járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a garanciához szükséges okmányok:
    • Garanciajegy
    • Nyugta/számla
    • Pontos hibaleírás
    A garanciával kapcsolatos kérdéseket telefononon keresztül vagy e-mailes elérhetőségünkre várjuk, mely lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.
  • Átvételkor a megrendelés összegének kifizetése után, a megrendelő felelőssége a csomagban szereplő tételek futár jelenlétében való ellenőrzése. A csomag átvételét követően a felmerülő hiányosságokról a futár jegyzőkönyvet állít ki, mely után felveszi cégünkkel a kapcsolatot. Utólagos reklamációt hiányzó tétel(ek)re vonatkozóan cégünknek nem áll módjában elfogadni.
  • Előrendelések esetében ügyintéző kollégáink csak a játék közvetlen megjelenése előtt jeleznek vissza a termékek átvételével kapcsolatban. A rendelés leadását követően nincs szükség az ügyintézőnk megerősítésére.
  • A házhozszállítás minden esetben a rendelés során megadott címre történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az emeletre történő feljuttatást, beüzemelést a szolgáltatás nem tartalmazza. Az üzembe helyezésre és egyéb problémákra vonatkozó kérdésekben a termék gyártójának ügyfélszolgálata tud segíteni.

Termékinformációk

Előrendelői ajándékok

A termékeknél feltüntetett előrendelői ajándékok korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. A meghirdetett előrendelői ajándékok megváltoztatásának jogát fenntartjuk.

Konzolvilág exkluzív pecsét A Konzolvilág Exkluzív pecséttel jelölt termékeinket olyan különleges kiadásban vagy előrendelői ajándékkal kínáljuk, melyet kizárólag nálunk tudsz megszerezni.

Garancia

Az általunk forgalmazott konzol alapgépekre 12 hónap gyártói jótállás vonatkozik, Nintendo Switch esetében pedig 24 hónap. Az Xbox One konzolokra a Microsoft szintén 2 év világgaranciát vállal, bővebb információkért kérjük látogasd meg a gyártó hivatalos oldalát.

A Microsoft és Razer termékek garanciájának érvényesítéséhez, kérjük őrizd meg azok eredeti csomagolását!

Szoftver vásárlása esetén a "visszatérítés" kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a "garancia" nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, a célnak nem megfelelő használattól, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel ("BUG", fagyás, telepítési problémák stb.), a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak vásárlóink.

A Webshopban forgalmazott mobiltelefon készülékekre és táblagépekre 24 hónap gyártói garancia vonatkozik. Ez alól kivétel az Apple és Xiaomi termékek, melyekre 12 hónap gyártói garancia vonatkozik.

Gyártók és forgalmazók elérhetőségei

Gyártók és forgalmazók Telefonszám
Microsoft Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-80-018-590
Sony Europe Limited Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 11:00-20:00 között)
+36-1-677-7317
Sony garanciális ügyintézés:
Cím: 1091 Budapest, Mihálkovics u. 18.
(H-CS 9:00-17:00, P 9:00-16:00)
+36-1-456-0690
Electronic Arts Magyar nyelvű ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-505-9550
CENEGA Hungary ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
CNG Support
Magnew ügyfélszolgálat:
Email: info@magnew.hu
+36-1-422-1388
Logitech ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-777-4853
Steam terméktámogatás:
Steam Support
Reworks Szerviz Kft. (Thrustmaster kormányok):
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
+36-1-340-99-51

További információk

Adatvédelem

A cégünkhöz beérkezett adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag az ügyintézés céljából használjuk fel.

Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvényeknek megfelelően járunk el.

Részletes szabályzatunkat a következő linken érheted el:
Konzolvilág.hu Adatvédelmi Szabályzat

ÁSZF

14 napos elállási jog internetes vásárlás esetén:

Elállási jog fogalma és gyakorlásának feltételei:
Mit tehetünk, ha meggondoltuk magunkat?

Az elállási jog hiánya:
Mikor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

A részletes feltételeket a következő linken érheted el:
Konzolvilág.hu Általános Szerződési Feltételek

Fontos tudnivalók a 14 napos elállással kapcsolatban

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére

Vásárlástól való elállásról

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. Ezen jogosultság tehát nem illet meg abban az esetben, ha az üzletben személyesen vásároltad meg a terméket / termékeket.

A termék visszaküldésének menete:

  1. Letöltöd és olvashatóan kitöltöd az űrlapot.
    Elállási nyilatkozat letöltése
  2. Becsomagolod nagy gonddal a terméket és mellé teszed a kinyomtatott nyilatkozatot.
  3. Feladod, egy futárcéggel, vagy leadod valamelyik boltunkban személyesen.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (headsetek, fülhallgatók, hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, stb.).
  • Digitális termékek (letöltőkódok) esetén;
  • valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Az elállási jog gyakorlása az Elállási/Felmondási nyilatkozat kíséretében szaküzleteinkben személyesen, vagy futárszolgálat igénybevételével, nyitvatartási időben a Konzolvilág Váci úti üzletünkbe történő visszajuttatással lehetséges.

Használati információk

Tárhelyszolgáltató adatai

ATW

Cég: ATW Internet Kft.
Székhely: H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fsz. 1.
Adószám: 13471868-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-736956
Központi e-mail: info@atw.co.hu
Adószám: 13471868-2-41
EU VAT: HU13471868

Cégadatok

Konzolvilág

Telephely: 1134 Budapest, Váci út 51/A.
Székhely: 1134 Budapest, Váci út 51/A.
Adószám: 25016909-2-41
Cég: Konzolvilág Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-194948
Cég bejegyezve: 2014.08.18.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Központi e-mail: info@konzolvilag.hu
Stat. számjel: 25016909-4741-113-01

Közösségi média és Skype ügyfélszolgálat:

Facebook: Konzolvilág Facebook
Skype Konzolvilág1
Instagram: Konzolvilág Instagram
Twitter: Konzolvilág Twitter
További tartalom betöltése.