Betöltés...
Kívánságlista

Kifürkészhetetlen

Játék
26 699 Ft
Bruttó ár
  • Termékazonosító
    200193403
  • Házhoz szállítás
    Rendelhető
  • INGYENES szállítás Foxposttal*
  • Szaküzletek készletinformációja
  • Rendelhető
    Részletek
  • Rendelhető
    Részletek
  • Ajánlott életkor
    14+
  • Játékosok száma
    3 - 6 fő
  • Játékidő
    120 - 240 perc
  • *Vásárolj 10 000 Ft felett és kérd csomagodat Foxpost csomagautomatába most INGYEN!

Kifürkészhetetlen ismertető

Az év 1913. Az SS Atlantica gőzhajó két napra van az Atlanti-óceánt átszelő útjáról. Gyanútlan utasai teljesen nyugodt utazásra számítottak a Massachusetts állambeli Bostonba, ahol semmi rendkívüli nem várta őket. A hajón tartózkodók elméjét azonban minden éjjel különös rémálmok gyötrik; pletykák keringenek arról, hogy sötét alakok szorosan követik a hajót a hullámok alatt; a feszültség pedig fokozódik, amikor a hajó kápolnájában egy holttestet találnak, a holttest körül pedig egy különös rituálé nyomai hevernek.





Az Atlanti-óceán mélyén kegyetlen, kimondhatatlan borzalmak hada lapul. Ismeretlen okokból célba vették az Atlanticát, és kegyenceik, beszivárogtak a gőzhajóra, hogy belülről segítsenek elsüllyeszteni azt. A Kifürkészhetetlen minden egyes játékában egy vagy több játékos az egyik ilyen kegyenc szerepét veszi át, és az, hogy mennyire jól tudják titokban szabotálni a többi játékos erőfeszítéseit, jelentheti a különbséget a sikeres utazás és az elsüllyedt hajó között.





Ha ember vagy, akkor a mélylények ellen kell védekezned, meg kell akadályoznod, hogy az Atlantica túl sok kárt szenvedjen, és gondosan kezelned kell a hajó négy létfontosságú erőforrását, miközben megpróbálod kitalálni, hogy a játékostársaid közül kik a barátaid, és kik az ellenségeid. Mindenki osztozik ugyanazon az erőforráskészleten, de az emberek megpróbálják megőrizni, míg az árulók arra törekednek, hogy finoman kimerítsék azokat. Megmondani, hogy mikor meríti ki valaki céltudatosan a csoport erőforrásait, nehezebb, mint gondolnád!





Minden játékos körének végén az adott játékosnak húznia kell egy kártyát. Ezek a kártyák mindegyike egy-egy krízist képvisel, amelyet az egész csoportnak közösen kell megpróbálnia megoldani. Néhány ilyen krízis, potenciálisan veszélybe sodorhatja a hajó utasait vagy erőforrásait, míg mások olyan képességpróbát igényelnek, amelynek kudarca katasztrofális következményekkel járhat.


További tartalom betöltése.

TISZTELT VÁSÁRLÓINK!

Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében!
A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani.
További információk
a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján:
https://nmhh.hu/veglegestorles

QR kód