SAROS - ismertető A SAROS egy sötét hangulatú, történetközpontú akciójáték, amely Arjun Devraj személyes küzdelmét mutatja be egy olyan világban, amely mindent eltorzít, amihez hozzáér. A Housemarque mozifilm-szerű megközelítése egy folyamatosan változó bolygóra, Carcosára vezet, ahol a veszteség, a megbánás és a válaszok utáni vágy határozza meg az utazást. A történet középpontjában az Eclipse áll, egy rejtélyes erő, amely nemcsak a környezetet, hanem az ott élők elméjét is fokozatosan átalakítja. COME BACK STRONGER Carcosa világai minden egyes halál után átrendeződnek, új útvonalakat, veszélyeket és felfedeznivalókat teremtve. Az álomszerű tájak idegen civilizációk romjaival, kozmikus jelenségekkel és elfeledett technológiákkal telnek meg, miközben a mellékküldetések további rétegeket tárnak fel a bolygó múltjából. Arjun útja során váratlan szövetségesekkel és megszakadt kapcsolatokkal találkozik, amelyek tovább mélyítik a pszichológiai narratívát. A harcrendszer a Housemarque-re jellemző golyó-balett stílusra épül, ahol a folyamatos mozgás, a pontos időzítés és az adaptív fegyverhasználat kulcsszerepet kap. A fegyverek és képességek fejlesztése lehetővé teszi a személyre szabott játékstílust, miközben az ellenségek támadási mintáinak kiismerése egyre összetettebb összecsapásokat eredményez. A PlayStation 5 technológiája – a haptikus visszajelzés, az adaptív ravaszok, a Tempest 3D AudioTech és az ultra nagy sebességű SSD – tovább erősíti Carcosa nyugtalanító atmoszféráját. Történetközpontú akciójáték egy folyamatosan változó, kozmikus világban Pszichológiai narratíva veszteségről, emlékekről és kozmikus horrorról Housemarque-féle golyó-balett harcrendszer fegyver- és képességfejlesztéssel Nyíltan felfedezhető, halál után átalakuló területek Carcosán PS5-specifikus funkciók: haptikus visszajelzés, adaptív ravasz, 3D hang és gyors betöltés