Total War: WARHAMMER - Realm of the Wood Elves Campaign Pack (PC) DIGITÁLIS ismertető A tartalom használatához szükséges a Total War: WARHAMMER alapjáték Steam változatának megléte. Total War: WARHAMMER – Az Erdei Elfek birodalma Új Erdei Elf faj a Hadjáratban További új fajspecifikus pénznem: Borostyán Csoda-alapú győzelmi feltétel a hadjáratban Az erdei elfek a térkép bármely régióját meghódíthatják Két új játszható Legendás Lord: Orion és Durthu Két további Lord típus, nagyfokú specializálódást lehetővé tevő skillfákkal Három új Hőstípus, nagyfokú specializálódást lehetővé tevő skillfákkal Teljeskörű erdei elf hadsereglista Az egyedi ‘Season of Revelations’ Erdei Elf sztorikampánnyal bővíti a hadjárattérképet Új egyedi szörnyek, hősök, varázslatok és játékopciók A kívülállók számára Athel Loren erdőbirodalma egy nyugtalan és rosszindulatú hely. Az élő fa recsegése és ropogása visszhangzik sötét mélyéről, a lombkorona látszólag elnyeli az összes fényt, és szellemek cikáznak az ágak homályában, eltűnve, mielőtt a szemlélő láthatná őket. Ha belépsz e helyre, sorsodat a kezükbe helyezed. Itt él az Asrai, az erdei elfek népe. Mint az összes többi elf is, eredetileg ők is a nyugaton található Ulthuanból származnak, azonban elutasítják mind az Asur – a Magas Elfek – képmutató arroganciáját, mind a Druchii – a Sötét Elfek – gyilkos dekadenciáját. Az Asrai nép tagjai magukat tartják a világon megmaradt egyedüli igazi elfeknek, mivel természetüknek összes aspektusával – mid a jókkal, mind a rosszakkal – rendelkeznek, és évezredek óta harmóniában élnek az élő és érző erdővel. Az Asrai nép Athel Loren vadonján az erdő szellemeivel és védelmezőivel osztozkodik: driádokkal, áglidércekkel, és az ősi védelmezőkkel, a faemberekkel. Hadseregeik soraiban megtalálhatóak a hátasok, sólymok és óriássasok is, de még a ritka erdei sárkányok is csatlakoznak hozzájuk a végszükség óráján. Az erdei elfek páratlan íjászok és lovasok, akik Orion félistennek fogadnak esküt, aki minden minden téli napfordulón lángok között hal meg, csak hogy tavasszal az Örök Tölgy alatt, újult erővel szülessen újjá. Vadak, gyorsak, és földjüket könyörtelenül védik - csak egy bolond keveredne konfliktusba az erdei elfekkel és szövetségeseikkel. Azok, akik megpillantották már az egyesített Asrai hadsereg erdőből történő kimasírozásának lenyűgöző látványát, jó eséllyel az utolsó dolgot látták életük során. Kampány játékstílus Az Erdei Elfek hadjárata a Total War: WARHAMMER többi játszható fajától gyökeresen eltérő kampányélményt nyújt. Fő infrastruktúrájuk Athel Loren erdei elf településein található, azonban képesek kifelé is terjeszkedni: településeket foglalnak el, amelyek helyén az Asrai őrtorony néven ismert előretolt állásokat létesíthetik. A kampány középpontjában a Nagy Tölgy áll - egy különleges, 5 szinten fejleszthető épület, amely ez új ’Csoda’ győzelmi feltételhez kapcsolódik. A csatában az erdei elfek gyorsak és halálosak, számtalan egységük erős, ugyanakkor sérülékeny. Bár fizikailag kevésbé robosztusak, mint a legtöbb faj, és egységeik kisebb méretűek, ezt a hátrányukat kiváló távol- és közelharci képességekkel egyenlítik ki. A játék talán legjobb íjász egységeivel rendelkeznek, melyek közül sokan egyszerre tudnak mozogni és tüzelni, a későbbiek során pedig speciális lőszerhasználatra fejleszthetőek fel. A csatákba gyakran kísérik el őket erdei rokonaik Athel Lorenből: driádok, sasok és faemberek. Mágiahasználóik az Élet, a Bestiák és az Árnyékok tudásával rendelkeznek. Új sztorikampány: The Season of Revelation (A kinyilatkoztatás évszaka) Az Athel Loren és a környező bretonniai hercegségek gyönyörű és részletes kampánytérképén játszódó „The Season of Revelation” kampányt a játékosok Durthuként vagy Orionként, az erdei elfek két Legendás Lordjaként játszhatják. E kampányban a játékos feladata, hogy előbb a bretonniai betörésekkel, majd később Morghur bestia-hadúr és a Káosz által megrontott harcifalkáinak rettenetes özönével szemben egyesítse Athel Lorent. © Copyright Games Workshop Limited 2015. Warhammer, the Warhammer logo, GW, Games Workshop, The Game of Fantasy Battles, the twin-tailed comet logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under licence. Developed by Creative Assembly and published by SEGA. Creative Assembly, the Creative Assembly logo, Total War and the Total War logo are either registered trademarks or trademarks of The Creative Assembly Limited. SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Holdings Co., Ltd. or its affiliates. All rights reserved. SEGA is registered in the U.S. Patent and Trademark Office. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.