★ Feladataid: • Termékek feltöltése és hozzájuk kapcsolódó adminisztratív feladatok • A szlovén céggel kapcsolatos adminisztratív teendők • Termékleírások készítése és fordítása szlovén nyelven • Rendelések kezelése • Telefonon és e-mailen érkező vásárlói megkeresések szakszerű, pontos kezelése szlovén nyelven – tájékoztatás az aktuális ajánlatokról, reklamációk és felmerülő problémák kezelése • Akciók figyelése, beállítása
★ Amit várunk tőled: • Számítógépes ismeretek (Excel magabiztos használata) • Folyékony szlovén nyelvtudás, kíváló helyesírás • Precíz/pontos munkavégzés • Kíváló kommunikációs készség • Stressz és monotonitás tűrő képesség • Jó csapatjátékos ★ Előnyök: • Középfokú angol nyelvtudás• Középfokú horvát, szlovák vagy bolgár nyelvtudás • Webáruháznál szerzett tapasztalat • Termékfeltöltésben jártasság • Ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat • Photoshop alapszintű ismerete • PC hardverek ismerete ★ Mit kínálunk neked? • Versenyképes fizetés • Fiatalos, jókedvű csapat • Jó munkahelyi légkör • Stabil céges háttér (több mint 15 éve a piacon, az ország legnagyobb videojáték üzlethálózata) • Hosszú távú munkalehetőség • Munkavállalói kedvezmény a cég által forgalmazott termékek árából • Korlátlan kávéfogyasztás
★ Állás, munka területe(i): • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka • Adatrögzítő • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat • Telefonos ügyfélszolgálat • Teljes munkaidő (09:00 – 17:00) ★ Szükséges nyelvtudás: • Szlovén - Felsőfok/tárgyalóképes szint
★ Munkavégzés helye: • 1134 Budapest, Váci út 51/A ★ Hogy tudsz jelentkezni? Küldd el fényképes, magyar és szlovén nyelvű önéletrajzod és motivációs leveled az karrier@konzolvilag.hu címre Az e-mail tárgya: "TE NEVED_ONELETRAJZ_SZLOVEN_WEBSHOP_MUNKATARS"
Az "Azonnali vásárlás" gombbal a profilodban megadott módon, egyetlen kattintással leadhatod rendelésed.